Vänta...

Vad tråkigt att du har råkat ut för en skada

Du får nu fylla i uppgifter i fem steg. Din skadeanmälan är färdig när du ser en bekräftelse på skärmen.

  • 1. Vad gäller din anmälan?

    Gör du din anmälan som privat eller företagskund?


    • desc
      Fordon och trafikskador

      skadat fordon, stöld, person som skadas i eller av fordonet m.m.

    • desc
      Sjukdom eller olycksfall

      även skadade tänder och problem under graviditet

    • desc
      Huset eller lägenheten

      även vitvaror, fritidshus och tomtmark – brand, vattenskada, inbrott m.m.

    • desc
      Mina saker

      cykel, dator, surfplatta, mobil, smycken, kläder, möbler m.m.

    • desc
      På resan

      sjukdom, olycksfall, stöld, skadade saker, avbokning, försening m.m.

    • desc
      Båten

      skada, förlust, kollision, bogsering m.m.

  • 2. Vi kollar dina försäkringar
    hint
    hint
    hint
    hint
    hint
    hint
    Genom att klicka på "Gå vidare" visar jag att jag samtycker till Trygg-Hansas rutiner och villkor för behandling av personuppgifter
  • 3. Beskriv vad som har hänt
  • 4. Kontaktuppgifter
  • 5. Skicka anmälan
     


  • 6. Bekräftelse

Logga in

När du loggar in så fylls dina personuppgifter och försäkringsnumret i automatiskt – enkelt och smidigt.

Du kan inte spara din anmälan förrän du har fyllt i allt.

Se därför till att ha alla relevanta uppgifter till hands innan du fortsätter:

företagets organisationsnummer och försäkringsnummer företagets bank- eller plusgironummer när och var skadan inträffade, inklusive postnummer information om vad som är skadat eller stulet polisens diarienummer om din anmälan gäller en stöld

Akut ärende? Stor brand eller omfattande vattenskada

Ring direkt till skadeavdelningen på 0771-111 500!
Tänk på att om du gör ändringar här så kommer du behöva svara på frågorna igen. Vill du ändra Dina uppgifter?