​​​​​

Vad vill du ha hjälp med?

Här kan du på egen hand hitta svar på vanliga frågor om våra försäkringar och vår service.

Jag har problem med att ansluta till e-faktura. Vad ska jag göra?

Det finns ett par saker du kan göra för att hitta en lösning:

* Du kan bara betala med e-faktura om du har valt att betala per helår eller per halvår. Månadsbetalningar görs alltid via autogiro. Hur ofta du betalar ser du till exempel på Mina sidor.

* Om du idag betalar via autogiro och vill byta till e‑faktura, så måste du kontakta oss. Vi hjälper dig vidare.

* Kolla att ditt namn står på fakturan. Om fakturan till exempel går till din sambo, så är det bara din sambo som kan ansluta till e-faktura. Fakturan finns på Mina sidor, tillsammans med försäkringsbrevet.

* Om du nyss har tecknat försäkringen: Prova att vänta en dag eller två och försök igen.

Om du ändå har problem så kontakta din bank och be dem hjälpa dig med anslutningen.

​​​​​​