​​​​​

Vad vill du ha hjälp med?

Här kan du på egen hand hitta svar på vanliga frågor om våra försäkringar och vår service.

Jag har problem att logga in på Mina sidor. Vad är fel?

Ibland kan tillfälliga driftstörningar göra att du inte kan logga in.
Gör ett nytt försök senare. Om du fortfarande har problem, testa en annan webbläsare eller enhet.

Mina sidor har stängt från 01.00 till 06.00 för uppdateringar. Då kommer du inte åt dina dokument och fakturor.

Från en mobil

Om du har problem att logga in på mobilen kan det bero på inställningarna i din mejl-app.
Det gäller om du inte använder telefonens egen mejl-app, utan använder t.ex. myMail, Yahoo, Outlook eller Gmail.

I dessa appar öppnas länkar i en egen miniwebbläsare. När du har loggat in, går BankID-appen till standardwebbläsaren, och inte tillbaka till miniwebbläsaren, och då fungerar det inte.

Gör så här:

  1. Gå in i den mejl-app som du använder och välj Inställningar. 
  2. Välj där hur länkar ska öppnas. Välj Safari för iPhone eller Chrome för Android.
    Om du använder Gmail så måste du välja Chrome oavsett om du har iPhone eller Android för att det ska fungera.

Liknande problem kan uppstå om du inte använder mobilens standardwebbläsare, som är Safari för iPhone och Chrome för Android. Då behöver du i webb-appen välja vilken webbläsare länkar ska öppnas i.

​​​​​​