Till innehållet
Till startsidan Till startsidan

Bildbrief

Visuellt uttryck

En Trygg-Hansa bild är nära, autentisk och skildrar världen från våra kunders stunder och ögonblick.

  • Varför

    Vi kommer närmare våra kunder och kan på så sätt förmedla att vi förstår deras vardag. Allt från minsta orosmoln till vad som verkligen är viktigt för dom.

  • Hur

    Vi är med i våra kunders vardag och speglar deras stunder och ögonblick från deras liv och perspektiv. Ett tydligt relevant uttryck som enkelt går att variera beroende på situation. 

  • Vad

    Trygg-Hansas visuella uttryck är ”Närhet / Personligt”. Det hjälper oss skapa en känsla som är intim. Genom att komma nära inpå våra kunders liv i både bildmotiv och känsla.

Så här ser vi INTE ut

Vi ska undvika för mycket motljus, filter och överridet mycket retusch på bilderna. Allt för att inte skapa en fiktiv och distanserad värld.