Kundservice för företag

Hur kan vi hjälpa dig?

Här hittar du olika sätt att kontakta oss, journummer när det hänt något samt vanliga frågor och svar.

Vanliga frågor​​

Jag skulle behöva mina försäkringsbrev och min senaste faktura. Kan ni mejla dem till mig?
 
Jag behöver underlag för bokföringen, men betalar med autogiro. Hur gör jag?
 
Jag lyckas inte logga in på Mina sidor. Vad är felet?
 
​​
Beloppet ni har dragit för försäkringen är högre än väntat, varför det?
 
Hur vet jag om mitt företag är rätt försäkrat?
 
Hur länge gäller försäkringen? När kan man säga upp den?
 

Hittar du inte det du söker?

 
 
 
 

Ring oss

Om skadeärenden: vardagar 8–17.
​​Övrig kundservice: vardagar 818.​​​​​

0771-111 110
 
 
 
​ 

Mejla oss

Du är alltid välkommen att mejla oss. Vi svarar senast följande arbetsdag.

Skicka mejl

Om det händer något akut​

Ring våra journummer, ​de har öppet dygnet runt.​​​

.

​ 

Akut brand eller vattenskada

Ring 0771-111 110

.

 

Bärgning dygnet runt​​

Ring 0771-111 510

.

 

Om du är utomlands​

Ring +46 75 243 65 00​​


 ​

Är du privatkund?​




 CroppedImage

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Har det hänt något? ​

Du vet väl att du kan anmäla många skador direkt här på webben? Du loggar in med BankID och svarar på våra frågor, så återkommer vi till dig så snart vi kan. ​

Anmäl skada​



Se till att du är rätt försäkrad! ​

Firman växer, man byter lokal eller skaffar nya inventarier. Därför är det bra att se över sina försäkringar med jämna mellanrum. Vi hjälper gärna till!

Ring oss för en kostnadsfri rådgivning: 0771-111 110​, vardagar 8–18.
 

Om vi inte är överens​

Om du inte är nöjd med något vi gjort finns flera sätt att framföra klagomål eller överklaga beslut.​